kizimdakizim Selamm kizlarr.bebegime aldığım patikli tulum veya pantolonların bir çoğunu sadece bir kez giydirebildim. Acaba içinizde değerlendiren var mı patik kısımlarını kessem ise yarar mı diye düşünüyorum 🤔
beyzzsenturkk_ kizimdakizim temizlerini ayırın derim ayaklarını kesseniz bile omuzlardan çekebilir ya da ihtiyaç sahibine verin
canimoglum_01 kizimdakizim kesmeyin başka çocuk düşüyorsanız ona saklayın yada ihtiyaç sahibine verin Ayaklarını kessen en fazla 3 4 kere giyecek çabuk büyüdüklerinde için
PamukPrensesannesii kizimdakizim Çocuk düşünüyorsaniz bekletin , düşünmüyorsaniz ikinci elde satın. Az giyildigi için hemen satılır zaten. Oradan gelen parayla da yaşına uygun kıyafetler alırsınız
tekbasimabakiyorum kizimdakizim patik kısımlarını kesip içe katlayıp diktim, tayt olarak içine giydiriyorum
kizimdakizim canimoglum_01 yok düşünmüyorum tekrar çocuk, etrafında olsa veririm evim küçük kıyafet birirktirecek saklayacak bir yerim yok
kizimdakizim PamukPrensesannesii ahh ahh ben o konuda şanssızım kendi kiyafetlerim dahil bir çok markalı ürünlerin bile satışı olmuyor fiyatlarında uygun koyuyorum ama insanlar sıfır tercih ediyor sanırım.
kizimdakizim tekbasimabakiyorum ben de öyle yapsam diye düşünüyorum üzerine de çorap çekiyorum zaten çorap tutar sanırım pacasini
PamukPrensesannesii kizimdakizim Ben hepcici sayfasina yolluyorum eskileri. Ürünleri değerlendirip cici para veriyorlar. O paraları yeni ürün almada kullanabiliyorsunuz
Lina2007 PamukPrensesannesii fotoğraf mı gönderip para değerini biciyorlar nasıl oluyor anlatır mısınız
PamukPrensesannesii Lina2007 Hayır ürünleri anlaşmalı kargoyla yolluyorsunuz. Yırtık , sökük ,lekeli ,soluk olanlari almıyorlar. Düzgün olanları markasına , az veya çok kullanım durumuna göre değerlendiriyorlar