Goktugca Sevgili anneler bebeğinizle nasıl vakit geçiriyorsunuz,hangi aktiviteleri yapıyorsunuz farkındalığı artsın diye hangi oyunları oynuyorsunuz bebegim çok hareketli sadece kocalamacadan ve cee eee den keyif alıyor gibi
beyzzsenturkk_ Goktugca evde yürütüyorum sepetin basına oturtuyorum bana çamaşır veriyo asıyoruz birlikte evi süpürüyoruz genelde o süpürgeyi kapatıyo😂 eline kücük tencere kaşık verdim karıştırıp karıştırıp ağzıma uzatıyo ah ah yi diye bende nam nam yapıyorum sözde bana yemek pişiriyor gün icinde sürekli bir şeyler yiyoruz falan hep böyle geçiyor 1 yaşına girecek 4 güne
irosiva Ce ee ben kaçarım o arkamdan emekler kaçtım kaçtım diye kitap okurum Tv den arada Kukuli sevimli dostlar şarkısını izler dinler kısa süre kitaptan yokuş yapıp arabayı yokuştan süreriz ben ev süpürürüm o peşimde dolanır gıdı gıdı yaparım arada topları eliyle sürekler attiii oynar günün yarısı elimden tutup yürümek isteyerek geçiyor zaten sık sık evi turluyoruz koltuktan bana tay tay yürümesi için çalışırım eline mutfak eşyası veririm doğal oyun hamuruyla oynatırım büyük sorulsr kitabımdaki hayvanların falan taklidini yapsrım ver al içine koy içinden çıkar dök falan oynarız
Goktugca beyzzsenturkk_ evet bunlarida yapıyoruz sanki yetmiyor gibi sanki becerisi artar da ben çok şey yapmıyorum gibime geliyor çok mu şey bekliyorum