yorgunanne51 Arkadaşlar bebeğim 5 aylık ve doğduğundan beri meme reddi var süt sagıyorum lansinoh kullanıyorum ama ilk kızımda almıştım çekim gücü azaldı uygun kısa süreli iş görecek bir marka tavsiye eder misiniz wee baby nasıl mesela
yasemin46 Kiwi güzel ama onun da çekim gücü zamanla azalıyor bende ilk kızımda onu almıştım azalınca lansinoha geçtim bende sağarak besliyorum oğlumu
yasemin46 yasemin46 3 ay 21 günlük bebeğim doğduğundan beri sağıyorum düzenli sağmal gerekiyor henüz azalmadı inşallah da azalmaz 🙏
yorgunanne51 minikveannesii Doğduğundan beri sağım yapıyorm ama emziriyorm uykuya dalarken ve gece emiyor ya da elektrik süpürgesi sesi açıp emziriyorum kilo alımı gayet iyi ama sağmazsam azalacak işe de başlayacağım
yorgunanne51 minikveannesii mama vermiyorum sadece anne sütü meme reddi ile uğraşıyorum zorlanıyorum ama geçecek inşallah