Dilossss21 Kızlar sağlık ocağının verdiği bu ücretsiz ilacı kullanan var mı? İnternette kullananlardan pek iyi yorum görmedim. Siz kullanıyor musunuz ?
37inci Dilossss21 kullanmıyorum icerisinde 2 ayri paraben var anne olarak bebegimizin islak mendilini bile boyasz parabensiz olanını alıyorkrj bu ilaci neden kullanalim hem iyi bişi olsaydi özel diyip parayla almamizi saglardilar
Dorugum Bnde kullanmiyorum ne kan ilacini ne d3 u pekmez veriorum d3 icin de bitkisel jel kapsul getirtmistim kuzenime yurt disindan onu delip damlatiyorum hamileykende onu kullanmistim