Kızlar basliktada belirttim ben benim saçlarım doğumdan sonra felaket dokulmeye başladı bende biberiye suyunu duydum onu yapicam ama yağını da kullanmak istiyorum nasıl yapabilirim yagi tek başına zarar veriyormuş sanırım ben sampuanima koyayim diyorum başka yağ da eklemelimiyim yoksa tek başına yeter mi