irosiva Kızlar bebeğim 12 ay 11 günlük odasını ayırmak istiyorum ama bazı tereddütlerim var oğlum destekle uyuyor gece uyanınca bir sorun yaşadınız mı nasıl sorunlar yaşadınız ya da ayırmalı mıyım çok kararsızım ayırma süreciniz nasıl oldu nasıl başardınız
UcuBulunamayanBant irosiva ben iki bebegimide cok kucukken ayirdim destekle uyuyorlardi ama hicbir sıkıntı yasamadim kucuk olduklari icin adaptasyon sureci sıkıntı olmadi yani. Bence ayirmalisiniz 1yasi olmus artik cocugun uyku kalitesi ve gelisimi acisindan da brn onemli buluyorum oda ayirmayi. Baslarda biraz zorlanirsiniz 1 2 hafta ama sonra alisir diye düşünüyorum
ArvenMom irosiva doğduğu ilk günden bu yana ayrı kendi odasında en başında ayırmam onun ilerleyen zaman da zorlanmaması için çok iyi oldu kendi kendine uyuyor yavaş yavaş odasında yatırın 2 hafta zorlar ağlar falan ama pes etmeyin 1 yaşına giricekmiş bence ayırın uyku kalitesi de artar