Merhaba güzel anneler. Bugün bebeğimi aile sağlığı merkezine 5. Ay kontrolü için götürmüştüm. Bu ay sadece 400 gr almış. Hemşire ek gıdaya başlamamı söyledi . Yani azar azar tattırabilirsin dedi. Sizce başlamalı mıyım? Doktor 4. aylıkken gittiğimizde 6. ayda çağırmıştı kontrole. Acaba gidip doktora mı danışmalıyım?