terazikadini Yazın domates konservesi yaptım ekşiymiş domatesler şimdi hiç kullanamıyorum ne yapabilirim?
tultanhanim terazikadini püre şeklinde mi doğrayıp taneli mi yapmıştınız Eğer taneliyse süzgeçe koyun suyu çekilsin iyice belki acı su gidince öyle olmaz
terazikadini ikiprensannesi53_ hep yaparım çok güzel olurdu da bu seneki domatesler ekşiymiş çok acılığı var melemen bile olmuyor
terazikadini beyzacmvrc atıyorum daha kötü oluyor ya en sonunda hepsini çöpe atıcam sanırım 20 kavanoz var