bebisim67_ Annelerim bebeğim 1 buçuk aylık kilosu 5800 bebek bezi elmde vardı 3 numara onu kullanyorum devam etsem mi yoksa alacağım paketi 2 numara mı alsam bilemedim hangi aylrda hangi nmralar kullanlyor nasl anlcam
pozitifanne06 bebisim67_ 3 numara al bence biz 6 kilo sleepyde 3 küçük geliyo 4 e gecicem elimdekiler bitsin diye uğraşıyorum
metehanbabyy bebisim67_ ben bebeğime hep bir numara büyük bez aldım kalça çıkıklığı falan da olmasın diye birde biraz rahat etsinler