kuzeylul3608 Kızlar bugün uyku tulumu alıcam ama Tog falan bişeyler diyordu evin derecesini bilmiyorum ama kombi 50 de çalışıyor giriş kat olduğu için bi tık daha soğuk oluyor nasıl almalıyım
kolonyalimendil kuzeylul3608 evin derecesini bilseniz iyi olur ortalama 22,23 derecede ben 2 tog kullanıyorum içine ince giydiriyorum
rssuer kuzeylul3608 22-24 derece değişiyor geceleri soğuk oluyor 1.6 kullanıyordum ama 2.5 tog aldım bence sende 2 2.5 tog al diğerleri kış için ince kalıyor içine bakarsın istediğin gibi sadece zıbın yada alt üst giydirirsin