cennet2411 Selam arkadaşlar ıkı buçuk aylık bebeğim var sızce en uygun sunnet zamanı ne zaman fikirlerinizi paylaşabilir misiniz
SevimliHayaletCasper cennet2411 hemen yaptırmanızı tavsiye ederim. Uykuları çok sık oluyor bebekken uyuya uyuya iyileşiyorlar
gulten01 cennet2411 cennet2411 merhabalar 3 aylıkken yaptırdım iyi ki yaptırmışım 1 haftayı geçmedi iyileşti üstelik hiç ağlamadı acıda çekmedi lokal anestezi ile işlem gördüğü yer uyuşturuldu anlamadı bile
metehanbabyy cennet2411 oğlum 16 aylık oldu hala korkuyorum ama mart a yaptırmayı düşünüyorum 18 aylık biraz geç ama ama 6 aylıkken falan yapılabilir bebek biraz dış dünyaya adepte oluyor
Tunaveannesi16 cennet2411 en erken zamanda yapılmalı bence ben bebeğimi pazartesi yaptırdım 6 bucuk aylıkken normalde daha erken yaptıracaktım ama bazı nedenlerden dolayı yaptıramadık. Çok hareketlenmeden yaptırın derim ilerleyen zamanlarda zor oluyor çocuk bir şeyleri fark etmeye başlayınca travma olur bence. Hemen iyileşiyor hiç zorlanmadık biz pazartesinden beri valla normalde huysuzdur oğlum huysuzluk bile yapmadı öyle 🙂
alieray2608 cennet2411 ben 3 aylıkken yaptırdım iyiki de yaptırmışım. Çok rahat geçti hemen iyileşti sadece olduğu gün biraz huzursuzdu sonra rutinimize devam ettik
kokum 3 ay 8 günlük yaptırdık, suan 2 hafta oldu. İlk.uc gün bende onunla ağladım keske bekleseydik dedim eşime de. Ama şimdi iyiki yaptırdık diyorum 4. Ve 5. Günden sonra yüzü gülmeye başladı yavrumun. İdeali 3 aylık arastirmalarima göre.
UcuBulunamayanBant cennet2411 bence tam zamani hem bebek hem sizin icin bu donemde cok kolay atlatirsiniz henuz hareketlenmeden donmeye emeklemeye baslamadan yapilmali bence ben oglumu 2aylikken yaptirdim sadece uyusturma ignesi vurulurken bide ikk cisini yaptiginda agladi onun disinda hiç sıkıntı yaşamadık
Bir-prens-annesiii cennet2411 bebeğim 3 aylık olmak üzereydi yaptırdık ve çok kolaylık oldu sağa sola dönemediği için çok rahat oldu