Kızlar bebişim 3 aylık olacak araba sürüyorum ama oğlumu kayınvalideme yada görümceme bırakmak zorunda gidiyorum markete vs giderken oğlum burda diye öyle arabayla yarım saat 1 saatlik mesafelere gidemiyorum haliyle acıkıyor durmuyor vs arıyorlar gel diye o yüzden bebekle araba kullanabilen var mı onu pusetiyle yada oto koltuğumuzla arkaya oturturup bebeğimle yolculuk yapsam gideceğimiz yere nasıl olur acaba yapanınız var mı kolay oluyor mu