Kızlar dün sadece 1 tatlı kaşığı kestane balı yedim yatmadan kalktıgımda göğsüm şişmişti süt dolmuştu etkisi hala devam ediyor bugün sütüm çok fazlaydı farklı olarak sadece kestane balı yedim ona bağlıyorum fazla olmasını.. Ben faydasını gördüm sütü az anneler de deneyebilir.. (fazlası zararlıymış sadece günde 1 yada 2 kaşık tuketin)