Şu 30 gün içinde gecirmedigimiz virüs kalmadı tam topladık derken şimdide domuz gribi pozitif geldi. İnatçı ateşi var, ilacı veremiyorum görür görmez kusuyor. Burnu çok tıkalı, çok faala balgamı var. Ağlatan anneler nasıl atlattiniz. Galiba bendede var çok kötüyüm ayakta durmaya halim yok. Size de bulaş oldumu