anne_yiz bizim de gelişiminde kilosunda boyunda sıkıntımız olmadı hiç. Ağlama huzursuzluk olmadı. Görenler de hep uslu bi bebek derler. Uykusu da güzel uyku sorunumuz da olmadı hiç. Bizim sorunumuz fazla kaka yapıyo sarı yeşil mukuslu, gürültülü yapıyo, karnı gurulduyor emerken. 1 buçuk aya yakın diyet yaptım hep mukuslu devam etti. Doktor işe yaramadı diye diyeti aç dedi açtım artık süt ürünleri yemeye başladım artı yumurta da ekledim bu sefer 2 defa kan oldu 1 hafta içinde kakasında. Ama yine ağlama huzursuzluğu yok. Ben diyete 1 buçuk aylıkken başlamıştım. 2 ay 17 günlükken bıraktım. Şuan 3 ay 12 günlük kızım.