hamis8 Hamileykennde saçlarım dökülüyordu bioxcin forte şampuan kullanınca durmuştu. Şimdi emziriyorum takrar dökülmeye başladı ekstra ne kullanabilirim? Şaç dökülmesine çözüm bulabilmiş birisi var mı?
melodii28 hamis8 benimde inanılmaz dökülüyor oğlum 5 aylık oldu valla bir önerisi olan varsa kesinlikle çok iyi oluur
beyzzsenturkk_ hamis8 kestirip urban toniğe başladım yeni yeni saçlarım çıkıyor azaldı dökülmesi de ana kestirmeden kullandıklarınız faydasız
Perapoyraz hamis8 sanırım herkes aynısını yapmış ama bende omuzlarımda kestirip bioxcin ve urban toniği kullandım bebeğim şu an 8 aylık çok az dökülüyor artık ve önlerimde tonik sıktığım yerlerde saçlar bebek saçı gibi uzadı
beyzzsenturkk_ hamis8 işte şimdi dökülmeyi engelleyen saçların besleyen yağlar kullanmalısınız hindistan cevizi yağı badem yağı gibi ama toniği de öneririm