Merhaba kizlar benim bu ay adetim gecti normalde 15i oluyordum hep bide bu ay ispanak suyu kereviz suyu ve kekik suyu içtim kür olarak uyguladim sabah akşam bunları uygulayip adeti geciken oldumu hiç yoksa başka biseyyden mi oldu inşallah hamile degilimdir hiç istemiyorum bir yaşında oğlum var ve sezeryanla doğum yaptim birdaha o acıları yaşamak istemiyorum