Bebeğiniz 4.ay atağından sonra uykusu düzene girdi mi ne sıklıkla uyutuyorsunuz gece ve gündüzleri? Ya da benim gibi uyutamayan var mı,artık bebeğim uyumadıkça ben yıpranıyorum hiç dinlenemeden devamlı yeni güne başlayıp aynı döngüye girmekten çok yoruldum var mı önerisi veya çözümü olann??