1 yaşında 7 kilo bebeğim gelişimi çok normal diş çıkarması yürümesi konuşması boyu uzuyor 75 cm ama beslenme konusunda çok zor bir bebek ne denediysem yemiyor artık psikolojik olarak çöktüm bu konuda yıpratıcı bir durum bir önerisi olan varsa deneyimi paylaşırsa sevinirim