rabiablmzlr aslında kilosu gayet iyi. Benim oğlum 2 yaşında 14 kilo, kontrole gittiğimizde doktorumuz ortalama kilo ile alakalı 13 küsür demişti, kız çocukları ile erkek çocukları kilo boy ortalamaları da persentilde farklı oluyor. Yani bence 2 yaş kız çocuğuna göre kilosu gayet iyi. Kardeş gelmiş muhtemelen size tepki olarak yemek yemiyor olabilir ama yemesi için fazla ısrar edip çok üstüne gittikçe ters tepiyor kesinlikle. Siz meyveleri falan kaba koyup onun ulaşacağı bı yere koyun gider gelir belki canı çeker yer, kuruyemis atıştırmalık vs onları da aynı şekilde. Ben öyle yapıyorum oğluma hazırlıyorum bi kaseye kuruyemis kuru meyve falan koyuyorum masanın üstüne ye diyorum yemiyor sonra bi bakıyorum almış yemiş hepsini bitirmiş. Yani naçizane tavsiye bunlar geldi aklıma 🙂 yemekleri de dediğim gibi üstüne gidip ısrar etmezseniz bi süre sonra acıkıp illa ki yer diye düşünüyorum