elifhumaa Arkadaşlar doğum sonrası saç dökülmesi sorununu nasıl yok ettiniz. Ya 1 buçuk aydır felaket saçlarım dökülüyor kel kalmaktan korkuyorum artık 😂 yardımmmm ne kullandınız
bilmesende_olur elifhumaa hiçbir şey kullanmanıza gerek yok çünkü saçlarınız çoğalacak ve eski haline dönecektir Bir de bir yerden duymuştum o dökülen saçlar aslında dökülmesi gereken saçlar yani uzun süre o saçlar dökülmediği için o dönemde dökülme yaşanıyor ama ben de aynı durumu yaşadım kızım şu anda 26 aylık yani bu süreye kadar demeyeceğim ama bir süreye kadar dökülme devam ediyor sonrasında toparlanıyor saçlarım gür ve gayet iyi dökülmesi de neredeyse az
anonim99 elifhumaa 5 aydan sesleniyorum saçlarım banyoda avuç avuç dökülüyor 😂😂😂 ne zaman bitecek bilmiyoruummm yerlere halılara da dökülüyooor. Yeto artık diyesim var banyo yapmaktan tiksindim 🥴
sleepymom elifhumaa lavanta kullandım dökülme azaldı çok şükür sonra bıraktım ama önceki kadar dökülme olmuyor tavsiye ederim 750 ml Kaynamış suya bir tatlı kaşığı lavanta ekleyip 5-7 dk bekleyin süzüp ılıdıktan sonra temiz saçlarınıza uygulayın yıkamak isterseniz yarım saat bekletip yıkayın Yıkamak istemezseniz de sıkıntı olmuyor kalabilir. Ben genelde banyodan sonra kullanıyorum çıkmadan yikamiyorum.
Songullakgoll @“elifhumaa”#p2931793benimde öyleydi çok şükür durdu denilecek kadar azaldı hccare saç yağı şampuan olarak sebamedin dökülme karşıtı saç spreyi de urbancare dökülme karşıtı spreyini kullanıyorum çok çok iyi geldi
yunusbusraa Benim de 2 aylık oğlum var dökülmesinden çok korkuyordum çünkü dökülme meyilli bir saçım var ama asla dökülmedi saçım aksine kakül gibi bi sürü saçım var şuan
tombikinannesi yunusbusraa 3. Ayda başlıyo bende böyle demiştim malesef gümbür gümbür dökülüyo hemde 😒
elifhumaa yunusbusraa benim 3 3 buçuk aylıkken başladı şu an kızım 5 buçuk aylık belki durur hava alır diye kestim saçlarımı ama yok malesef taradığımda dalan avuç avuç saçım geliyir
Opecert yunusbusraa 3-4 aylıkken tekrar yazın bence😂 3 bilemedin 4 ten sonra önlenemez bir dökülme başlıyor 8 aylıgz hala dökülüyor eskisine nazaran daha az tabi ben otabiotin bitotn hap kullanıyorum br nebze de olsa azalttı eskiden de dökülürdü saçım hele dökülme meğilliyse üzgünm kesib dökülecek
Mavi3435 Hamilelik boyunca dökülmesini ve özellikle emzirme döneminde olduğumuz için inanılmaz dökülüyor. Bence dökülen saçları kurtaramayiz yada dökülmeyi durduramayiz ancak yeni saç olusumu için destek verebiliriz . YouTube da ojemrujum rimelim diye bir kanal var onun saç dökülme ve saç uzatma videolarını uygulayın. Benim inanılmaz derecede saçlarım çıktı .yeni fikan saçları uzatmak içinde uzatma tariflerini denedim.sobuc çok iyi. Ben bu arada Solgar 5000 mg biotin ve cinko ve dvicium 3 içtim . Emziriyorum hala da içiyorum . çinkonun markasını bakıp yazayım. Saclariniİ 2 günde bir yıkayın.kurutma makinesi kullanmayın ve haftada bir evigen bepsnthen bemiks tatlı badem yağı zeytinyağı karıştırıp şurup.3 4 saat bekletip.sonra sampuanlayarak yarım saat bekletin.sonra duşa girin. mutlaka yağın uzerine su ile temas etmeden şampuan yapınız bekleyiniz saçı yağdan arındırmak için asla önce şu değmeyecek .2 ılık durulana suyuyla harika
laviva Mavi3435 bu dediğiniz karışımı emziren anneler kullanabilir mi ? Bende bu ampullerden aldımda bana emziriyorsanız iyi durulayın dendi cesaret edemedim kaldı öyle merak ettim
elifhumaa Mavi3435 ekran görüntüsü aldım bunu da denerim ya aslımda kurutma makinesi kullanmay9 sevmem iki günde bir duşa da girerim bakalım inşallah çok azalmaz bazıları bazı kısımlarının kel kaldığını bile söylüyor
Duhaeva Mavi3435 emzirirken biotin içiliyor mu benim doktorum tavsşye etmedi bebekte hormon bozup kıllanma yapar diye
Niihhaann Ayda başladı dökülmeye aman Allahım nasıl dökülmek şimdi 7.5 aylık oldu bebeğim azaldı baya yine dökülüyor ama bebek saçlarım baya çoğaldı elbet bir gün bitecek
feyzas elifhumaa benim doğumdan 3-4 ay sonra başladı şu an fazlaca dökülüyor ama benim eskiden de dökülüyordu zaten🤷🏻♀️ azalır mı bilmiyorum. Takviye kullanmak işe yarar belki eğer emziriyorsanız
elifhumaa feyzas emzireyorum benim de o civarlarda başladı śu an 5 buçuk aylık önceden dökülmezdi ne yapacağım şaşırdım vallahi
poyrazarelinannesi Doğum yapalı 5 ay oldu, tam 3 aydır avuç avuç dökülüyor. 1 ml dermaroller, biberiye suyu ve karanfil suyu aldım, çok açılan yerlere deneyeceğim bakalım umarım işe yarar, yoksa kel kalmam yakındır.
Dmnkls elifhumaa elenatal3 kullandım 1 kutu takviye saç dökülmem durdu hem benim hem bebeğimin ki durdu emzirdigim için de süt daha kaliteli hale geldi tavsiye ederim doktorunuza sorun tabiki
elifhumaa Dmnkls sağlık ocağındaki doktora ne sorsam ben bilmem pratisyenim diyor ne sorayım ki o kadına şimdi
tmrs34 elifhumaa sağlık ocağı bana kan ver vitamin takviyesi yapalım dedi ben hayla kan vericem 4 aylık mızmız kızımdan dolayı gidemedim
elifhumaa tmrs34 ben de kan isteyeyim ama bizim doktor sadece ilaç yazmak için duruyor orada geçen kızımım verem aşı yeri kızarmış kabuklanma gibi olmuş gösterdim ben bilmem bunu pratisyenim dedi demir damlasını kaç damla vereceğim dedim ben bilmem pratisyenim dedi ilaç falan yazmaz
Didem0101 Ben naparsam ne kullansam da olmadı ya ama 10. Aydan sesleniyorum ilk zamanlara göre azaldı diyebilirim bebeğimin yüzünden topluyordum saçları o derece çoktu şimdi banyoda yine çok dökülüyor ama eskiye oranla bir tık azaldı kan değerlerim iyi çıktı biotin yağ şampuan hiçbiri istediğim sonucu vermedi ama saçlarımı uzattı kullandığım şeyler onu fark ettim dökülmeye çare olmadı