Qunqnir bakın yanlış anlaşıldı galiba. Ben insanlar içini dönmesin, derdini anlatmasin, sohbet etmesin demiyorum. Tabii ki herkes burada özgür.
Benim anlatmaya çalıştığım şey insanlar bebeklerle, çocuklarla ilgili soruları görmemezlikten gelip direkt başka konulara yöneliyor. Bebeklerle ilgili olan tüm sorularda bu sebepten aşağılara düşüyor ve cevap alınamiyor. Asıl amacımız çocuklarımız için açtık ya bu uygulamayı. Yoksa tabiiki insanlar gündelik konularda da destek alacak. Ama keşke bebeklerle çocuklarla ilgili konular.gprmemezlilten gelinmese