mgekyrkc yaşayarak atlattık alışana kadar böyle sürecek malesef kabullenmek lazım ama önemli olan geçeceğini bilmek. Geçiyor inanınki. Ben de çok ağır yaşadım bu durumu kimsem yoktu yaşadığım yerde yalnızlıktan insan daha çok giriyor lohusa bunalımına . Size tavsiyem çevreniz varsa( arkadaş, anne , akraba , komşu) onlarla vakit geçirerek yürüyüş yaparak daha rahat atlatırsınız.