Merhaba kızlar, aranızda düzensiz gebelik yaşayan oldu mu süreç nasıl ilerledi? Dün doktora gittim 2 tane kese tespit edildi birisi gayet sağlıklı ilerliyor dedi diğeri için düzensiz kese dedi 1 hafta sonrası için tekrar çağırdı bu durumla karşılasan var ise süreç hakkında bilgi verebilir mi?