Aslan2103 4,5 ayından beri benim kızım da öyle şu an 7,5 aylık olcak. Bazı geceler 3-5 kere kalkar emer kısacık hemen geri uyur. Uzun da emse uyanir gerçi. Bazen de kaç kere kalktığını sayamiyorum bile. En azından uykuya geri dönüyor uyanip geri uykuya geçmeme durumu olmuyor buna şükrediyorum artık bende napayım 🤦🏻♀️
Bel diye bir şey kalmadı yata kalka belimden doğrulamiyorum sabahları 😓
Allah hepimizin yardımcısı olsun..