Cocugum memeyı reddıyor ıcmıyor . Uykuluyken bıraz teklıf edıyorum ama hepsını tam cekemıyor onden gelen ilk sutu alıyor gerısını ben ayıltmaya zorlasam da fazla bısaltsmıyor ve memede kalıyor. Sütlerı her emmeden sonra mı asgmalıyız yoksa hıc emmedıgı zamanlardakı sutu mu sagmalıyyz. Yanı yarıda kalmıs memeyı oylece bırakıp yenıden bırıksın dıye bekletmelı mıız yoksa onu da sagmalı bısaltmalı mıyız. Sız nasıl yapıyorsunuz meme reddı donemınde sutunuz azalmaması ıcın