Sinemeyra Kızlar kızım 6 ay 19 günlük doktor 2 numara verebilirsin dedi 1 besin değeri az gelir dedi ama sevmedi yemiyor zayıfladı
Sinemeyra Mimoza-kizim bu üçüncü kutu hep aynı yarım yiyo bi zayıfladı bi küçük grip atlattı ondan oluyo sanıyodum
Mimoza-kizim Sinemeyra o zaman bebelac yada hipp deneyin cnku 1 numara yetersiz kalir ilerde 3 numaraya gecmek zorunda kalcaksin o zaman nolcak mesela diger mamalari bi dene olmazsa doktorunla gorusup ona gore bir yol izlersin
Melis1706 Sinemeyra baska marka deneyin ay olarak ilerledikce daha fazla seylere ihtiyac duyuyor bunye demekki 2 numarada var 1 numara yetersiz kalir demjs
Mimoza-kizim Sinemeyra belki 2 numaralarini yer bebelac biraz daha tatli sma dan yada aptamil deneyin oda tatlı
Sinemeyra Gerçekten yoruldum moralim bozuluyo çocuk mama çok seçiyo ne versem yemiyo bu markayı seviyodu 2 numaraya geçtim yemiyo huysuz aç kalıyo
Seler Sinemeyra direk 2 ye geçince benim oğlumda rahatsız olmuştu. Aptamil de yemediyse birle ikiyi karıştırarak verin bir süre sonra komple 2 ye geçersiniz