Burcuzun
Kendi Doktorumuz önereceğim; Dr. Fatih binboğa ya da Eşi Nihal hanım.
Fatih hocaya yönlendirme ile gittik, kendi doktorumuzun arkadaşı idi. Oğlum 1 yaşından 2 yaşına kadar devam ettik. Aydına taşındık ama İstanbul’a gittiğimizde kontrol için hala gideriz. Çok önemli ve acil bir şey olduğunda hala ulaşırım.
Memorialdan Acıbadem’e şimdi bakirköy madicana hastanesinde.
Önerim ile girişte menmun kalmayanı görmedim hiç.
En son yönlendirmem çok sevdiğim bir influencer vardı onu yönlendirmiştim. Menmun kalanlardan.
Bebeğim 3 yaşında ve iki doktorumuz var bir Fatih hoca birdi de burada şükür doktor konusunda hep şanslı olanlardanız.