Aşıdan sonra yan etki yaşayan oldu mu hiç? Bir de kızım şu an hasta. Çok ciddi solunum yolu enfeksiyonu geçirdi. Geçen Salı antibiyotik başladık. Dün kontrole götürdüm. Hala biraz enfeksiyon var dedi doktor. 3 gün daha kullansın dedi antibiyotiği. Cidden kafayı yicem artık 😞 ebe biraz kendini toplasın öyle yapalım dedi. Yaklaşık bir 10 gün geç olacak. Ama o zamana kendini toparlicak mı ondan emin değilim. Hastalıktan sonra ne kadar beklenmeli aşı için? Sizin asmdeki hemşireleriniz ebeleriniz nasıl yönlendiriyor?