motherthea şuan bu aylarda gaz olması normal aslında annesi yeni alışıyor bağırsakları, masaj falan işe yarar belki ama, ilk doğduğunda Aptamil aldım ama sonra sma comforta geçtim, comfort optiproya göre bildiğim kadarıyla probiyotik içeriği fazla yani kabızlık sorunu olmadı bizde bu sayede bence , ama tabi her bebeğin bünyesi farklı umarım iyi gelir 🤍