Bebeğim 17 aylık su içmeyi çok seven bir çocuktur normalde ama bugün bir anda su içmeyi bıraktı. Alıştırma bardağıyla içiyor. Susadığında su diyor. Bugun sürekli su dedi ama vermek istediğimde içmek istemedi. Seside kısıldı biraz. Anlamadım bi anda neden böyle oldu.Gece uykusunda 4-5 kere su isterdi yine su için uyandı fakat verdığımde içmedi. Ne yapmam gerektiğini yada neden böyle oldunu bilmiyorum. Aşırı stres oldum. Nasıl yol izlemem gerekıyor 😞