kızlar kızımda kulak enfeksiyonu var sadece kulak damlası ve soğuk algınlıgı ilacı kullanıyoruz dün akşam ateşi çıktı iki defa bugün bişeyi yoktu şimdi gene ateşli 37.9 38.3 arası seyir ediyor dirençli ateşi yok ama ara ara çıkıyor benim ne yapmam lazım götüreyim mi tekrar hastaneye