Bebegim 2ay 25gunluk emerken birden kivraniyor karnından sesler gelmeye başlıyor aşırı gazli bebek sürekli kivranma halinde bu yüzden ememiyor. Sütümü sagip vermeye çalışıyorum biberondan öğürüyor. Kaşıkla versem 20 ml anca içiyor ve istemiyor devamını sütüm mu az diye mama deniyorum onu da aynı kabul etmiyor
2aya kadar uzun uyurdu geceleri 3saate bir uyanırdı şimdi saat başı ya da yarım saatte uyaniyor
Kilo alımı dusuk sinirda cisli bezi az kakasinda mukus var ama sakin bi bebek aşırı ağlaması yok
Aç bebek ağlamaz mı veya aç olduğu için memeyi veya biberonu hemen cuk cuk içmez mi?
Kafam çok karışık neden doya doya emmiyor veya mama icmiyor
alerjik mi doymadigindan mi atak mi karni gazli da ondan mi idrar enfeksiyonu mu çözemedim
İlk bebegim de alerjikdi alerji maması kullanmistik bunda doğduğundan beri sütlü şeyler tuketmemeye çalışıyorum maması keci sütlü
Doktora gitmeye de çekiniyorum rsv covit zatürre salgını varmis diye