Merhaba sevgili anneler bebeğimin uyku düzeni gayet iyiydi geceleri emer yatardı. Fakat iki gecedir 4 gibi kalkıyor ve 1,5 saat kadar yatmıyor kendi kendine agulayıp konuşuyor. Bu arada 5 ay 20 günlük daha yeni bir dişimiz çıktı. Sizce ondan mı yoksa büyüdükçe böyle uyanmaya devam edecek mi