Atarebru Merhaba , 5 ay 7 günlük kızım. Henüz yüzü icin birsey kullanmadım. Ama havalar soğudu dışarı çıktığında yüzünün kuruduğunu düşünüyorum. Tavsiye edebileceğiniz krem veya alternatif bir öneriniz var mı?
G_ADAN Atarebru bebek yağı yada bebek losyonu😊 uni baby bebek yağı farmasinin bebek losyonunu kullanıyorum