Bol bol kitap okumanızı tavsiye ederim. Hayvanları ve sesleri öğretirken günlere yaydım sürekli köpeği dışarıda, oyuncakta, kitapta göstererek sık sık maruz bıraktım. Aslan ne der diye babasına, görüntülü konuşmada karşıdakine sordum duya duya örnek aldı gibi. Yani öğretmelerde sırayla gitmek ve sıkmadan maruz bırakmak faydalı oluyor sanıyorum. Öğrendiklerinde abartılı şekilde sevinerek öperek alkışlayarak motive etmek de kalıcılığı sağladı. Ve sürekli ama sürekli konuşmak.