Oğlum 5.5 aylık bir hafta önce bronsiolit oldu antibiyotik kullandık. Tam geçti dedim sevinirken salı sabaha karşı öksürük başladı yeniden. Sali gününden beri ateşi devam ediyor. 38 lere çıkıp iniyor genelde 37.3 acile götürdüm. Domuz gribi geçirmiş olabilir dedi. Dişleri de kabarmış. Ama bu ateş beni çok endişelendiriyor. Ne yapmalıyım?
Enfluvir ve amoklavin kullanıyoruz