O aylarda yüz üstü yatarken oturma konumuna geçmeyi öğreniyorlar. Benim kızım da 9-10 ay civarıyken çok yapıyordu. Yüz üstü uyuken oturuyor sonra kendini geriye atıp uyumaya devam ediyordu. Uyanmıyordu da, uyurken yapıyordu 😃 Her gece 4-5 kere yapıyordu bunu. Korkmayın yani, çok normal. O an hala ayılmadığı için de size tepki verememiştir.