mikiail hemen randevu alıp yaptıra bilirsin tam2 aylıkken yaptırdım çok ta memnunum 2 günde iyileşti kendine geldi hiç birleysen haberi olmadan korku duymadan iğne ne bilmeden sünnet oldu bebişim bu aylar çok iyi bezin içinde çişi ile iyileşiyor kaynıyor hemen
Eğer emekleme uyku düzeni olmuşmuşsa yani fazla hareketlenme olmadan biran önce olmalı bazıları diş çıkarma dönemine falan getirmiş en iyisi çok büyütmeden yaptırmak diyorum yoksa çok huzursuz olanları duydum