Zehra123 Merablara ben 3 ay önce sezeryan doğum yaptım ve yaram hâlâ iyileşmedi iyileşti zannediyodum ki dün küçük bı açık ve ordan hafif kanlı bı sıvı geldi sizin sezeryan yaraniz ne kadar zamanda düzeldi ne yapmalıyım bide arada hafif hafif ağrı gibi bişey oluyo
Sin21 Zehra123 yani normal değil bence hemen doktorunuza görünmelisiniz benim artık silikleşmeye basladı hafiften 6 ay olacak nerdeyse
Shratbk Zehra123 Bende de aynı durum vardı, doktora gittim bi sorun yok dedi. Altı ay oluyo yeni yeni rahatlamaya başladım kızarıklığı da devam ediyor.
Deletedmom302 Zehra123 çok geçmiş olsun, benim dikislerim neredeyse hemen tutmuştu , 4 ay oldu, şuan dikiş yerim kabardı sis şekilde, doktorum kesiyle alakalı diyor başkaları da usuttugunden falan diyor anlamadım öyle sis mi kalacak 🤔