Bebeğim 14 aylık bu zamana kadar böyle pişik olmamisti ufak tefek hen geçiyordu. 3 gündür ne yaptıysam geçmedi krem de sueuyorum daha da yayıldı kırmızı kabarcıklar şeklinde. çocuk uyuyamiyor kasimaktan sürekli bacaklarını yatağa vuruyor. Nasıl geçer bu Bepanthol kullanıyoruz bezini de değiştirmedim her zaman ki bezi. Bı kaç gün üst üste acı biber yemiştim ondan olmuş olabilir mi ?