Nevaemine 9 aylık bebeğim var dalinin şampuanını kullanıyordum fakat saçlarının rengi kötü olmaya başladı önerdiğiniz iyi şampuan varmıdır
Hulya0129 Nevaemine mustela yenidoğan bebek şampuanı kullanıyorum. Cildine sacina çok iyi geldi. Dalin beş para etmez cildini kurutuyor ben memnunum yani musteladan
fadikada sevimailesi 1 yaşına kadar mustela kullandım sonra ecowel markaya geçtim bana göre musteladan daha güzel içeriğide temiz. Biraz pahalı sadece ☺️