helbestt kesinlikle gerekir.Bende taktırmıştım bir süre spiral+prezervatifle korunduk daha sonra eşim takmadı spirale güvendik bi gün kasıklarımda ağrı hissettim spiralden dolayı olduğunu düşündüm ama geçmedi 3-4 gün sonra doktora gittim spiralin kaymış dedi o an yaşadığım şoku anlatamam şuan bebek de düşünmüyorum 1 hafta 10 gün kadar bekle test ver dedi ama o 1 hafta ne yaşadığımı ben bilirim çok korktum gerçekten 2. Çocuğa hiç hazır değilim neyse ki hamile değilmişim ama olabilirdi yani şuan prezervatif+geri çekilme yapıyoruz