elanrr Bence keçi sütlü hiç vermeyin inek sütü olan bebeklerden çapraz reaksiyon keçi sütüne de oluyor bende denedim dokundu direkt tadı çok güzel bu sefer alerji mamasını daha çok reddediyor alışamıyorlar hemde sindirim sistemini tam düzelticekken tekrar bozuyoruz biz pekmezle veriyoruz doktor o şekilde önerdi en azından doğal şeker dedi normal mamalar da zaten şeker var o şekilde yiyor sadece 30 ml 1 çay kaşığı koyabilirsiniz doktorunuza danışıp tabi
mamalar gerçekten tadı kokusu kötü yedikten sonra mideleri bulanması normal Biz neocate kullanıyoruz ama pekmez tadını kırıyor 1 aydır bu şekilde içiriyoruz bir sıkıntı yaşamadık