arven52 Merhaba hanımlar bebekle aynı yataktamı uyumalı yoksa ayrı mı olmalı ? Bebeğim 2 aylık ve geceleri sürekli emmek istiyor ayrı yattığında bu benim için çok zor olacak sürekli uyanıp almak durumunda kalacağım fikirlerinize ihtiyacım var
ZeynepOzcan arven52 tabi ki de ayrı. Birlikte uyuduğunuz zaman farketmeden üstüne çıkabilirsiniz? Ayrıca birlikte uyumaya alıştırırsanız ileride sizin için kötü olur sürekli sizinle uyumak ister ve bu bir süre sonra can sıkıcı hale geliyor