Ateş düşürücüleri dönüşümlü şekilde verin bi ondan bi onsan gibi. Vücut ısısı normale düşene kadar da üşür diye korkmayın ateşlenmesi daha tehlikeli. Sirkeli suyla eklem yerlerine bez koymak çok düşürüyor aslında ama sakıncalı diyem de var bi araştırın isterseniz aklınıza yatarsa deneyin çok geçmiş olsun 🤗