Arkadaşlar oğlum iki gece üst üste ateşlenince doktora götürdük tahlil falan yaptırdık kanında mikrop çıktı rahatlasın diye serum yedi çok iyi geldi ertesi günü antibiyotik iğnesine başlayacaktık ilk iğneyi yapıp eve geldik çocuğum birden bire kucağımda halsiz düşük gözlerini kapattı elleri ayakları buz gibiydi kafası yanıyordu ateşi çok vardı gözünü açamıyordu ateş düşürücü verdim üstünü ince giydirdim biraz kendine geldi şurup etkisi geçince aynısı oldu bu sefer doktora götürdüm başka doktor vardı acilde. Herşey normal dedi sadece ateşine dikkat etmeniz gerekir bişey olmaz dedi eve geldik şurup verdim yine rahatladı bir saat gece sabaha kadar inledi oğlum ateşi vardı dinmedi hiç akşam olunca ikinci iğnesini vurdurmaya gidince doktoru varken soralım dedik. Adam ilac yan etki yapmış kullanmayın başka iğne yazacağım dedi daha düşük doz yazdı vurulduk eve geldik ama çocuğum o akşamki iğneden beri çok kötü oldu hala kendine gelmedi ağlıyor sürekli Allah korumuş evladımı o hali çok kötüydü son yaptığı iğnede sorun yaşamadık ama evladım kendine gelemedi sürekli ağlıyor