yagmursahbazdamar Kızlar bebeğim 49 günlük burnu tıkalı hava makinesi ile hava vereceğim ama içine serum fizyolojik mi koyup vereceğim bilgisi olan var mı?
Dilekkk099 yagmursahbazdamar bebeğim 2 aylık ve balgamlı öksürüğü var doktor hava verin dedi içine 2 tane ilaçta yazmıştı bence doktora sorun derim
Laydaren yagmursahbazdamar Evet serum fizyolojik. Başka ilaçlar da var fakat ayı çok küçük. O aylarda kullanılır mı hiç bilmiyorum o yüzden doktor reçetesi dışında kendiniz alıp kullanmayın
Bendeanaoldum yagmursahbazdamar canım öncelikle geçmiş olsun doktor mu vermeni söyledi yoksa sen mi vermek istiyorsun? Bende kızıma veriyorum şuan serum fizyolojik + 2 farklı ilaç dönüşümlü veriyorum ama senin bebeğin daha küçük. Doktor söylemediyse buhar vermeni önermem. Normal şırıngaya serum fizyolojik çekip burnuna sıkabilirsin 🌸
yagmursahbazdamar Bendeanaoldum doktora sordum hırıltısı var diye oda verebilirsin dedi. Düzenli olarak serım fizyolojik sıkıyorım. Arada aspiratörle çekiyoruz. Ama burnu tıkanıyor yine de .
yhanne yagmursahbazdamar çocuk doktorum bebeklerin burnunun nebülizatör kullandıktan sonra kuruduğunu da söylemişti kış aylarında daha da çok kuruyabilir demişti ve bebeğe göre bir burun spreyi ile nemlendirmemizi söylemişti bilginiz olsun
yhanne yhanne ayrıca burun tıkanıklığı için vereceğimizi söylediğimizde 0.9 luk izotonik yerine 0.3 lük hipertonik kullanmamızı söylemişti yine bilginiz olsun kendiniz alıp kullanacaksanız
Bendeanaoldum yagmursahbazdamar e ver o zaman canım bi şey olmaz 2 ml fizyolojik yeterli olur sanırım. Çünkü 16 aylık kızıma 2 ml serum 2 ml ilaç karıştırıp veriyorum . İnşallah iyileşir bir an önce 🤲🏻🌸
alim0811 yagmursahbazdamar hasta olduğu için doktorum bize de yazdı 2 tane ilaç biri inflacort biri de vantocal dı galiba ama bir kere de serum fizyolojik dökmüştüm içine