cagrimomos Ya bebeğim haftalardır öksürük ve balgami.var ilaç nebu verdim yine de bana mısın demiyor uyuyamiyor çocuk öksürükle uyanıyor ne yapayım akıl verin
Asminaaa cagrimomos canım 3 4 tane sarımsağı ez güzelce üstünü gececek kadar zeytin yağı koy en az bir gün beklet sonra ayagının altına sür çorap giydir oyle uyusun 2 3 güne geçer öksürüğü çok geçmiş olsun
Rosaa62 cagrimomos burnunu yıkamayı bir deneyin o suyun yarısı midelerine gidiyor kusunca balgamda çıkma ihtimali oluyor bir öyle deneyin ya da buhar vererek boğazındaki balgamı yumuşatın bir ihtimal öyle de çıkabilir
Asminaaa cagrimomos sarmısak kürü çok etkili ama en az bir gün beklemesi lazım sen şimdi hemen biraz tereyağını ısıt içine pekmez karıstır kaynamasın ama hafif ılınsın içir bir kaşık iyi gelir.
Asminaaa cagrimomos yazdım canım iki ayrı mesajj oldu diye gormedin sanırım 3 4 sarımsağı güzelce ez üzerine gececek kadar zeytin yağı koy en az bir gün beklet sonra ayagının altına sür çorap giydir oyle uyusun 2 3 güne geçer öksürüğü cam bir kapta yap
BiciNanaMusi cagrimomos biz 2.5 ayigiz öksürük balgam var serumla yıkıyorum hatta daha yeni yaptım ama öksürürken kustu🥺 hirilti geçmiyor bogulcak diye korkuyorum 😔
cicekkizlarimbalkizlarim Ebru__ sarımsağı yağdan iyice süzdürün. Ayağa kesinlikle gelmemesine dikkat edin. Allah korusun ciltte yanık yapar.
Asminaaa Ebru__ sadece yagı süreceksin canım zaten sarmısak altta kalıyor onemli olan en az bir gün beklemesi