Bendede olmustu ama bebegim emmeyi bıraktığı için olmuştu🥹 5aylıkken bıraktı sislik sertlik elledigimde aci vardi ama doktoru ihmal etme birde o baksın birde sagma yaparken sağdığın biberona çorap geçir çok stres yapıyorsan süt akmıyor diye o yuzden de az gelebilir